Toch maar een keer leren rusten.. ;) - Reisverslag uit Gandia, Spanje van Elle Jong - WaarBenJij.nu Toch maar een keer leren rusten.. ;) - Reisverslag uit Gandia, Spanje van Elle Jong - WaarBenJij.nu

Toch maar een keer leren rusten.. ;)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elle

17 September 2008 | Spanje, Gandia

Hola! Hola!

Hier zit ik dan in ons nieuwe appartementje op het balkon, met nog steeds een strak blauwe lucht! Het gaat hier nog niet helemaal hoe het hoort, maar dat komt uiteindelijk ook wel goed. Daarmee bedoel ik dat ik nog steeds beetje ziek ben, verder gaat alles goed!
We zijn maandag naar ons nieuwe appartement verhuisd. Gelukkig kon een vriendin ons helpen, met haar auto, om al onze spullen, zeg maar gerust zooi, over te huizen. Ook al is het maar twee straten verder, het was zo al vermoeiend genoeg. Haha We zitten nu echt midden in playa en op de 6e verdieping, dus we kijken niet meer uit over bergen, maar echt alleen maar appartementen complexen. Als we goed kijken tussen die appartementen door zien we stukjes zee of bergen! Maar het appartement is groot en mooi! Er zijn drie kamers, twee badkamers, grote huiskamer, groot balkon, plakkerige keuken en een washok! Natuurlijk zit er ook weer bij dit appartement een zwembad! In mijn ogen kreeg Tessa maandagavond al de gekke vijf minuten, want ze ging meteen schoonmaken. Op zich had ze wel gelijk, maar toch! Op het moment is het appartement nog een beetje kaal, maar daar zijn we aan het werken, om het een beetje op te vrolijken! We zoeken nog steeds een Spaans iemand om bij ons te komen wonen, want dat doet je Spaans toch wel erg goed, en het is ook nog erg nodig bij mij! We hebben nog geen internet thuis, maar we gaan deze week zoeken naar een buurman die zijn internet met ons wil delen.
Afgelopen weekend hebben we niet veel gedaan, nog beetje het nachtleven bekeken. We hadden een kroegen tocht gedaan, dat was wel grappig om te zien, maar er zitten toch echt een paar rare cafetjes bij. Er blijken toch ook wel erg veel jonge mensen te zijn en niet altijd helemaal onze muziek. Maar het was toch wel gezellig! We zijn ook naar een groot winkelcentrum geweest in Gandía. Erg veel bekende winkels en leuke kleren, dus daar gaan we binnenkort een keertje goed shoppen! Morgen heb ik al mijn toets van de talencursus, hopen dat ik het haal. Ook al heb ik een aantal dingen gemist, er is nog hoop! Heb vanmiddag dan ook voor de eerste keer echt zitten leren!
Volgende week beginnen mijn echte lessen. De eerste twee weken zullen wel erg verwarrend zijn, omdat ik dan nog mijn rooster moet samenstellen. Maar ook wel weer leuk, want dan kan ik rustig alle vakken uitproberen. Ben erg benieuwd en heb er ook veel zin in!
Het adres van ons appartement moet ik nog even uitzoeken, want dat snap ik nog niet helemaal. Maar mijn Spaanse nummer is in ieder geval; 0034618449802 Je kunt gewoon naar mijn NL nummer blijven sturen, want dat is goedkoper voor jullie geloof ik, maar die telefoon heb ik niet de hele dag bij me.
Hasta Luego! Besos!

  • 17 September 2008 - 18:51

    Fleur:

    Elle!
    Ik had je nog een smsje gestuurd waarin ik je een te gekke tijd toewens! Hoorde alleen van Savo dat je miss ander nr had, dus weet niet of je het hebt gehad? Anders bij deze ;) Ga je zeker volgen hier op de site!

    Dikke kus

  • 18 September 2008 - 16:00

    Chloé:

    Ha meiske, hier alles goed hoor, idd het school leven is ook voor ons weer begonnen maar dat komt ook helemaal goed! Nou succes met je toetsen! Komt vast allemaal goed! :) Dikke kus!

  • 19 September 2008 - 06:44

    Milou:

    Geleerd?!! :|

  • 19 September 2008 - 06:45

    Milou:

    Mn smilie doet het verkeerd :( dat moest een poppetje zijn met grote ogen, vol verbazing ;) haha dus.. you get the point!

  • 20 September 2008 - 13:24

    Nelleke:

    Hey Elle!

    Als dat Spaans dadelijk niet lukt en je daarom je school niet haalt(lekker pessimistisch) kan je altijd nog wel schrijfster worden. Je blog is echt super leuk om te lezen!

    Ik zit nu op je kamer(wel een beetje vreemd) want Bart heeft hier zijn PC neet gezet. Ik hoop dat alles goed met je gaat en hoop dat je je dadelijk weer wat fitter voelt. Geniet van de zon want ik heb hier al mijn winterjas aan

    Adios Nelleke

  • 21 September 2008 - 15:10

    Mike:

    Yasas!

    Niet ziek zijn als je daar bent dat doe je maar in je eigen tijd als je thuis bent.
    Ik heb ook een perfect app. gevonden, midden in het centrum en op de 7e verdieping:P Ik zit lekker hoger!
    Ik ga weer verder heb maar weinig tijd, zit in internet cafe.....

    Byee,,
    Mike

  • 22 September 2008 - 09:37

    Hansa En Roos:

    Veel beterschap Elle!
    En heel veel succes vandaag met je eerste echte schooldag ;)

    Liefs Hansa en Roos

  • 23 September 2008 - 10:12

    Anne:

    Hey Elle!!

    Klinkt allemaal super relaxt, dat appartementje, het mooie weer, het uitgaan!! Ben toch wel een beetje jaloers. Ik loop hier namelijk al met een trui en laatst moest ik om 8.30 naar school, kwamen er gewoon wolkjes uit mn mond, zo koud was het :(..... Geniet er dus maar van!! Nou meis, wordt snel beter en we spreken elkaar snel!!!

    xx Anne

  • 23 September 2008 - 15:36

    (h):

    haaj,
    wat is het voor school waar je opzit, je mag je eige rooster maken.. waarom doen ze dat bij mij op school nou niet ;)

    mja, lukt het met het spaans nu je op school zit..
    als je trug bent, mag je ook een paar woorden aan mij spaans leren!
    je kan vast wel bedenke wat ik zou willen weten, dus beter dat je je daar alvast in verdiept!
    we mailen!

    liefssss

  • 23 September 2008 - 18:34

    Dennis:

    Heee Elle!!!

    Leuke berichten heb je zeg! Laat ze maar komen, wij lezen ze wel :)

    Groetjes

    Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gandia

Exchange in Gandía

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2010

Selamat malam!

18 Januari 2009

Lieve Mensen!

06 Januari 2009

Feliz año nuevo,

12 December 2008

‘I am coming home for Christmas’

30 November 2008

Buenas!
Elle

Actief sinds 09 April 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 19931

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 08 Juni 2012

Scriptie onderzoek in Ahmadabad, India

14 Februari 2010 - 11 April 2010

Scriptie onderzoek in Yogyakarta, Indonesie

01 September 2008 - 28 Januari 2009

Exchange in Gandía

Landen bezocht: