Lieve Mensen! - Reisverslag uit Gandia, Spanje van Elle Jong - WaarBenJij.nu Lieve Mensen! - Reisverslag uit Gandia, Spanje van Elle Jong - WaarBenJij.nu

Lieve Mensen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elle

18 Januari 2009 | Spanje, Gandia

Het laatste weekje hier gaat beginnen.. Gisteren had ik mijn hele verhaaltje afgetyt over de laatste belevenissen hier en vooral over Marokko. Helaas heb ik het niet meer online kunnen zetten, want mijn hele tas met inhoud is weggehaald. Beetje jammer voor de afsluiting van hier, maar het is niet anders zullen we maar zeggen. Dus ook mijn telefoon is weg en heb op het moment geen nummer waar ik bereikbaar ben. Volgende week zondag avond kom ik laat weer thuis en zal jullie allemaal wel weer snel zien!
Ik ga nu nog een weekje genieten van het lekkere weer hier, het strand, de oneindig hoeveelheden thee we hier drinken, de mensen hier en toch wel het luie leventje dat ik hier heb. Tot snel, liefs, Xx.

  • 18 Januari 2009 - 14:11

    Mike:

    Dat zuigt zwaar dat al je stuff weg is! Maar nou kun je me mooi dit verhaal vertellen,, hebben we nog iets om over bij te praten. xie je snel buuf!

  • 19 Januari 2009 - 09:20

    Crazy M:

    laat het incident hoe vervelend ook, niet het einde van dit avontuur verpesten!! gewoon nog ff 'leven' !!

    je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten!
    dus je weet wat je te doen staat ;)

    en alvast een goede trugreis!
    liefs!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gandia

Exchange in Gandía

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2010

Selamat malam!

18 Januari 2009

Lieve Mensen!

06 Januari 2009

Feliz año nuevo,

12 December 2008

‘I am coming home for Christmas’

30 November 2008

Buenas!
Elle

Actief sinds 09 April 2008
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 19928

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 08 Juni 2012

Scriptie onderzoek in Ahmadabad, India

14 Februari 2010 - 11 April 2010

Scriptie onderzoek in Yogyakarta, Indonesie

01 September 2008 - 28 Januari 2009

Exchange in Gandía

Landen bezocht: