Feliz año nuevo, - Reisverslag uit Gandia, Spanje van Elle Jong - WaarBenJij.nu Feliz año nuevo, - Reisverslag uit Gandia, Spanje van Elle Jong - WaarBenJij.nu

Feliz año nuevo,

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elle

06 Januari 2009 | Spanje, Gandia


Nog een gelukkig nieuwjaar iedereen! Heeft iedereen het goed gevierd en natuurlijk allemaal nieuwe beloftes gemaakt voor het nieuwe jaar die niemand na komt? Ik heb het hier in ieder geval goed gevierd. Had eigenlijk niet zo heel veel zin, maar er waren al genoeg plannen en thuis zitten is ook niet alles met nieuwjaar. We gingen met een groep Erasmus studenten naar Valencia met de trein van half 10. We moesten nog rennen om hem te halen ook, hadden we alsnog bijna in Gandía gezeten met nieuwjaar. Er zou een grote ‘bijeenkomst’ (weet niet hoe je dat uitlegt in het Nederlands) zijn op een plein, toen we daar aankwamen om 11 uur was er nog bijna niemand, toen maar eerst doelloos rondgelopen in de stad. Om kwart voor twaalf waren we weer terug, en toen stond het er super vol. Het sfeertje was meteen goed en Tessa had binnen 5 minuten door wie er Nederlands was. Dus hebben we alsnog met Nederlanders nieuwjaar gevierd. Jammer genoeg was er geen écht vuurwerk, beetje triest.. Maar we hadden wel sterretjes! Nadat we daarna nog een uur hadden rondgelopen, omdat niemand kon beslissen waar we heen gingen, gingen we eindelijk ergens naar binnen. Wat uiteindelijk erg gezellig was. Leuke muziek dan is het allang goed. Daarna gingen we wat eten en kwamen we daar al andere Erasmus mensen tegen, want we waren gedurende de avond elkaar verloren. Toen dan de trein er was om half 8 zat ik in een wagon vol met slapende Erasmus studenten. Het was een leuk nieuwjaar, een goed begin, moge dat voor iedereen zijn geweest!
Zoals jullie wel weten was ik hiervoor ander halve week thuis geweest. Het was erg fijn, maar vooral een tijd van komen en gaan. Veel mensen heb ik op een dag weer gezien en meteen weer doei moeten zeggen. Maar toch fijn om jullie weer even te hebben gezien! De dingen waar ik de eerste dagen erg van genoten heb, het oneindige lekkere eten(maar daar geniet ik overal wel van), mijn heerlijk bed MET dekbed, op de bank hangen, Kerst vieren met Papa en Mama en de rest van de familie, fietsen ondanks de kou en gewoon relax met vrienden wat drinken! Maar nu dat ik hier weer terug ben geniet ik ook zeker weer, het heerlijk weer! Ik heb net lekker langs het strand gelopen en de pier af, zonder jas! In het zonnetje lekker een muziekje luisteren.. Nu ben ik nog een dagje hier en donderdag vertrekken Tessa en ik naar Madrid, waar vandaan we vrijdag morgen zullen vertrekken naar Marrakesh, Marokko. We gaan voor 5 dagen en als we terug komen ben ik nog ander halve week hier om toetsen te maken en dan kom de 25e januari al weer terug. De tijd vliegt, ik roep het al zo lang, geniet van elk moment je kunt!

Ik geniet van het leven van vandaag. Ondanks dat droom ik van het leven van morgen.

Nieuwe kansen, nieuwe dromen, mensen, wensen, verlangens, liefdes, ervaringen, inzichten en gedachtes. Alle oude ervaringen en herinneringen hebben we mee genomen naar het nieuwe jaar en zijn een deel van ons bestaan geworden en zullen voor de rest van ons leven deel uit maken van wie we zijn.

Liefs, Xx.

  • 06 Januari 2009 - 17:07

    Sjoos:

    hahahaa.. geen echt vuurwerk elle, wat is dat nou? Wij hadden ook sterretjes hahah.. té leuk! En niet gevaarlijk ;) Geniet nog lekker daar van het lopen zonder jas, want hier is het veeel te koud! Nog succes met je toetsen en tot eind januari weeer!

    Liefs, x

  • 06 Januari 2009 - 17:52

    Chloé:

    Inderdaad Elle, hier is het echt veel te koud! Snachts zakt de temperatuur tot -14! Haha! Dat is nog eens wat anders ;) Maar nieuwjaar bij mij was rustig maar gezellig! Samen met Emma, Wendy, Elkie en Riny zaten we achter in ons tuinhuis. Singstar gedaan en het beruchte spel met de spekjes, weet je nog? ;) Maar goed, tot gauw weer! Succes daar nog en heel veel plezier in Marokko! xxxxx (L)

  • 07 Januari 2009 - 15:47

    Savo:

    Ellie! Fijn dat je een leuk nieuwjaar hebt gehad! Best wel gek, vorige week zaten we nog gezellig in owijk en nu zit je daar alweer. Maar gelukkig ben je bijna terug..:D Geniet van Marrakesh en veel succes alvast met de allerlaatste loodje op school!
    Veel liefs, XXXX

  • 10 Januari 2009 - 15:32

    Anne:

    Ik had je wel gezien! Jij sneaky basterd!
    Geniet nog van de laatste weekjes, en je vakantie naar marokko!
    Kusje

  • 11 Januari 2009 - 19:01

    Claudy:

    Hoi Elle,
    Ik wil je even het beste wensen voor het komende jaar. Dat er maar een begin mag worden gemaakt met het uitkomen van je toekomstdromen......
    Claudy

  • 13 Januari 2009 - 17:56

    Sj00ws:

    ellie
    bij jullie in spanje ist weer nu ook niet egt geweldig he:S
    hopen dat marok beter is maar geloof niet dat daar ooit sneeuw is gevallen;)geniet er nog lekker van voor je t weet zit je hier weer in NL!
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gandia

Exchange in Gandía

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2010

Selamat malam!

18 Januari 2009

Lieve Mensen!

06 Januari 2009

Feliz año nuevo,

12 December 2008

‘I am coming home for Christmas’

30 November 2008

Buenas!
Elle

Actief sinds 09 April 2008
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 19928

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 08 Juni 2012

Scriptie onderzoek in Ahmadabad, India

14 Februari 2010 - 11 April 2010

Scriptie onderzoek in Yogyakarta, Indonesie

01 September 2008 - 28 Januari 2009

Exchange in Gandía

Landen bezocht: