Selamat malam! - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Elle Jong - WaarBenJij.nu Selamat malam! - Reisverslag uit Yogyakarta, Indonesië van Elle Jong - WaarBenJij.nu

Selamat malam!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elle

04 Januari 2010 | Indonesië, Yogyakarta

Wederom staat er een avontuurlijke reis voor de deur, deze keer ga ik voor mijn scriptie naar het dromerige Indonesië. Ik vertrek vanaf Schiphol op zondag 14 februari en kom terug op zondag 11 april. Nu eerst nog een verslagje hier en daar maken voor school en het nodige voorbereiden voor de reis en mijn scriptie. Ik blijf de twee maandjes in Yogyakarta, dit is een stad in centraal Java. Zo af een toe natuurlijk ook een beetje het land verkennen, maar jullie zullen het wel lezen!

Liefs,

Elle

• 13 Januari 2010 - 15:19

Tes:

joewiii! ennn ze doet t gewoon weer! lekker reizen shorty! ik ga je volgen! als het eerst maar een ietsje minder regenachtig wordt daar in indolandia! kuss

• 09 Februari 2010 - 17:22

Gourmetski:

Nog maar een paar daagjes en dan ga je weer weg. Gelukkig (voor ons) duurt het dit keer niet zo lang voor je weer terug komt :)

Veel plezier daar!

• 18 Februari 2010 - 20:57

Gourmetski:

Al bijna een week daar en nog geen nieuws? ohooh, ben je daar echt alleen maar om te studeren? :p