Twee sukkeltjes in Gandía - Reisverslag uit Gandia, Spanje van Elle Jong - WaarBenJij.nu Twee sukkeltjes in Gandía - Reisverslag uit Gandia, Spanje van Elle Jong - WaarBenJij.nu

Twee sukkeltjes in Gandía

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elle

02 September 2008 | Spanje, Gandia

Hier dan het eerste berichtje uit het heerlijke Spanje! De reis was goed gegaan, niet geheel soepeltjes, maar dat is een detail. Samen met Tessa vliegen vanaf Schiphol, bij afscheid toch nog even huilen, toen konden we gaan! Net op tijd aangekomen bij de gate, we hadden lekker op ons gemak gedaan. Toen we aankwamen waren we het er meteen over eens dat Valencia een super mooie stad is, ook vanuit de trein was het al meteen genieten. Voordat we de trein hadden bereikt hadden we nog enkele obstacels, trappen bijvoorbeeld, toen had ik toch wel even spijt van die 6 kilo overgewicht! En geloof me het was een lange trap! Toch nog wel even met de trein, voordat we in Gandiá waren. Vanuit de trein dacht ik al wel meteen jeetje wat is Gandía LELIJK! Allemaal appartementen, maar het compenseert aan de ene kant zee en de andere kant bergen en sinaasappelbomen! Gisteren avond was toch nog wel even zwaar avondje, toen kwam pas de echte gedachte dat ik hier nog wel even zit. Maar even goed huilen en toen was het weer goed. Heb heerlijk geslapen en vandaag al weer actief geweest. Naar school geweest, die is overigens erg groot, we waren alweer verdwaald. Verder boodschappen gedaan, tjah dat hoort er ook bij, naar het centrum van Gandía wat er wel weer gezelliger uit ziet. Leuke winkels, wat oude gebouwen en een terrasje hier en daar. Waar we dan ook van genoten hebben! Verder lekker gekookt thuis en op ons balkonnetje gegeten en in het zwembad gelegen. We hebben thuis nog geen internet, zitten nu in een cafe, waar ze draadloos internet hebben. Staat wel een beetje raar, maar daar geven we ookal niets om! Hoe dan ook het gaat allemaal goed, en vind het verhaaltje voor nu wel weer mooi.. Denk aan jullie! Adíos! Liefs,

  • 02 September 2008 - 19:49

    Sjoos:

    Chick,
    Wat fijn dat je veilig aangekomen bent etc. Ik kijk uit naar je verhalen! Pas goed op jezelf he! Ik mail je deze week :)

    liefs,
    xx

  • 02 September 2008 - 19:54

    Milou:

    Dat wist ik natuurlijk al, ik spreek je nu op msn! Echt heerlijk dat je nu gewoon de mogelijkheid hebt om te msnnen, mailen, skypen, bellen wanneer je maar wilt ;) Fijn om van je te horen!

    Dikke Kus

  • 03 September 2008 - 08:57

    Crazy M:

    heej meis,
    het is goed om te weten dat je bent aangekomen! en aangezien je zo dicht bij zee zit, blijf je dus gewoon een sjappie op het strand.. (H)

    je verhaal klinkt echt super! Volges mij is het goed te doen daar! :) dus das mooi, want je zit er nog wel ff.. :P
    En niet meer denke dat Gandia lelijk is, want volges mij had je gewoon toen al een zonnesteek opgelopen! :P

    Ik mail je binnekort!
    muy divertido!! ;)

  • 03 September 2008 - 11:29

    Chloé:

    Ha lieve Elle,
    Fijn dat je goed aangekomen bent! En dat je het meteen al naar je zin hebt daar! Gelukkig ben je niet helemaal alleen als het ff niet mee zit! Nogmaals, veel plezier en succes daar! En ik kijk ook uit naar je avonturen :) haha! xxx (L) Chloé

  • 03 September 2008 - 11:46

    Roel:

    Ola :)

    En ik maar hard werken hier pffff.... :(

    Heb ik jou nou toch gemist gisteravond op MSN dan?? Zat weer eens nie op te letten blijkbaar :P

    Mooi dat je goed bent aangekomen daar (niet qua gewicht, maar dat je er bent he).

    Ennuh niet stiekem alle kaarten al open maken he als ze dat nog nie zijn :D

    Nog veel plezier daaro in Espana en dat je maar mooie bloemetjesgordijnos mag hebben op je kamer :P

    xx Roel

  • 03 September 2008 - 12:46

    Zuraylah:

    Hoi Elle!!

    Zit nu alweer in de mediatheek, was m'n eerste schooldag vandaag! Best een beetje wennen.. Maar vast niet zoveel wennen als voor jou!
    Ik hoorde van Hansa dat jullie alweer lekker lagen te bakken op het strand!

    Ik ben jaloers, ik wil ook!

    haha..

    ach meid, nogmaals, HAVE FUN!

    en de groetjes aan
    Tessa!

    xx

  • 04 September 2008 - 16:50

    Tante Cor En Ome Jan:

    Hoi, Elle,
    He, he, het is zover,leuk berichtje en foto,maar wij vragen ons af welke vlag is dat? he je taai!!!!
    greotjes van ons.

  • 05 September 2008 - 12:28

    Saaf:

    Ellie! Gelukkig dat je veilig bent aangekomen (ondanks wat obstakeltjes..;))
    Het is natuurlijk ook niet niks, zo lang weg.
    Gelukkig dat de lelijkheid toch nog enigszins is meegevallen..haha
    Geniet ervan meis en kijk uit naar je verhalen!

    Liefs.

    Ojaa, heb je de zin die je al eerste moest leren al veel gebruikt? ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gandia

Exchange in Gandía

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2010

Selamat malam!

18 Januari 2009

Lieve Mensen!

06 Januari 2009

Feliz año nuevo,

12 December 2008

‘I am coming home for Christmas’

30 November 2008

Buenas!
Elle

Actief sinds 09 April 2008
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 19925

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 08 Juni 2012

Scriptie onderzoek in Ahmadabad, India

14 Februari 2010 - 11 April 2010

Scriptie onderzoek in Yogyakarta, Indonesie

01 September 2008 - 28 Januari 2009

Exchange in Gandía

Landen bezocht: