Bienvenido - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Elle Jong - WaarBenJij.nu Bienvenido - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Elle Jong - WaarBenJij.nu

Bienvenido

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elle

02 Juli 2008 | Nederland, Oisterwijk

Lieve Mensen
Hier is dan mijn eerste verhaaltje van de vele die nog gaan komen. Vele van jullie weten dat ik al meerdere reisjes heb gemaakt, sommige zijn gegaan zoals gepland en sommige niet. Hoe dan ook, er zit weer een erg spannend en leuk reisje aan te komen. 1 september vlieg ik namelijk naar Valencia, in Spanje. Het stadje waar ik ga blijven heet Gandía, het ligt een uurtje met de trein van Valencia af en direct aan de kust. Hier ga ik een half jaartje ‘studeren’, zoals ze dat noemen. Op het moment ben ik school hier in Breda aan het afronden; tentamens gehad en verslagen ingeleverd. Nu is het even afwachten of de vakantie ook echt is begonnen. Begin februari is de planning dat ik klaar ben in Gandía en dan weer even naar huis kom tot de volgende reis weer begint. Wat dan niet meer zo lang zal duren, maar eerst Gandía!
Adiós!

  • 26 Augustus 2008 - 10:10

    Mike:

    Woehoeoeeoeoeee.....nog maar een paar daagjes en dan is het zover! dan kun je weer een vlaggetje toevoegen;) jij hebt er veel meer tussen staan dan ik, ooit ga ik je inhalen!

    Talk 2 ya later,
    Mike

  • 30 Augustus 2008 - 16:05

    Opa En Oma:

    Heel veel succes en geniet er ook van.
    Heel goede reis.
    Gr. Opa en Oma

  • 30 Augustus 2008 - 17:16

    Gourmetski:

    Hoihoi Elle!

    Veilige vlucht alvast, en vooral veel plezier op je eerste paar dagen daar!

  • 30 Augustus 2008 - 21:02

    El:

    Ellllllllllll...
    HEEL erg veel plezier, we denken aan je, vooral tijdens de eenzame kerstdagen :S haha.. Ga je missen!
    Liefs El xxx

  • 31 Augustus 2008 - 07:53

    Carien:

    Hallo Elleke,
    Als ik het zo hoor en lees moet dit zeker lukken, ik maak me meer zorgen om jullie pa en ma(grapje)
    Groetjes en succes van alle Pasjes.

  • 31 Augustus 2008 - 09:17

    Lia En Piet:

    Veel succes met je studie in Spanje en een erg fijne tijd toegewenst het komend half jaar.

  • 31 Augustus 2008 - 10:59

    Savo:

    Ellie! Morgen is het zover! Wil je nog een keer heel veel succes, maar vooral plezier wensen. Geniet ervan! Kijk uit naar je belevenissen daar ;) We horen het allemaal wel. Liefs.

  • 31 Augustus 2008 - 11:22

    Anne:

    Elle, heel veel plezier lieve schat!! Ga je missen!!
    kusje Anne

  • 31 Augustus 2008 - 19:39

    Anne:

    Hey Elle!!

    Superveel succes in España!!! Geniet ervan en hou ons hier op de hoogte van alle avonturen!!! Ik ga je missen...

    xxx Anne

  • 01 September 2008 - 12:52

    Milou:

    We hebben je vanmorgen al uit staan zwaaien! Over een half uurtje ben je al in het zonnige Spanje :) Geniet ervan! Ik zie je snel ;)

    Kusje xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oisterwijk

Exchange in Gandía

Recente Reisverslagen:

04 Januari 2010

Selamat malam!

18 Januari 2009

Lieve Mensen!

06 Januari 2009

Feliz año nuevo,

12 December 2008

‘I am coming home for Christmas’

30 November 2008

Buenas!
Elle

Actief sinds 09 April 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 19930

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 08 Juni 2012

Scriptie onderzoek in Ahmadabad, India

14 Februari 2010 - 11 April 2010

Scriptie onderzoek in Yogyakarta, Indonesie

01 September 2008 - 28 Januari 2009

Exchange in Gandía

Landen bezocht: