Het einde van mijn studententijd begint. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Elle Jong - WaarBenJij.nu Het einde van mijn studententijd begint. - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Elle Jong - WaarBenJij.nu

Het einde van mijn studententijd begint.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elle

07 Januari 2012 | Nederland, Utrecht

Lieve lezers,

Op 8 februari ga ik naar Ahmadabad in India om mijn master scriptie onderzoek te doen. Het zal weer een schokkende, verrassende, enerverende en hilarische ervaring worden. Via deze weg wil ik jullie, voor wie wil, op de hoogte houden.

Het onderzoek dat ik ga doen is voor de organisatie SAATH (www.saath.org). Het is een NGO die verschillende activiteiten onderneemt in een sloppenwijk in Ahmadabad. Waaronder het aanbieden van pre-school education, aangezien de kinderen in India enkel vanaf hun zesde wettelijk verplicht zijn naar school te gaan is dit van groot belang. Voor hun zesde kunnen kinderen al geheel andere wegen zijn ingeslagen en zeker in de omstandigheden waarin zij leven. Ik zal gaan kijken naar de kwaliteit van de door regering aangeboden ‘pre-school education’ mogelijkheden en hoe SAATH de kwaliteit kan helpen verbeteren. Het zal een hele klus worden en een grote uitdaging.

De verhalen komen hier op de site te staan voor wie het wil volgen. Ik kom weer terug op 7 juni, dus zal deze keer voor 4 maandjes het avontuur op gaan zoeken. Het volgende bericht zal vanuit India komen!

Liefs.

  • 07 Januari 2012 - 11:32

    Tessa:

    Shortyyy!! leuk dat je ons weer op de hoogte houdt :D ik kijk er naar uit! EN ook om je dinsdag weer te zien, gezellie!! xx

  • 06 Februari 2012 - 17:14

    Dennis:

    Nog maar 2 daagjes, spannend!

  • 08 Februari 2012 - 18:32

    DeAllerliefste Wendy:

    Schatje!!

    Ik heb vanochtend aan je gedacht! Geniet van je avontuur, geniet van de zon, de cultuur, de mensen, de aandacht en je denk ook nog een klein beetje aan je project!

    Ik hou van jou!

    DikkeKus xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elle

Actief sinds 09 April 2008
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 19922

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 08 Juni 2012

Scriptie onderzoek in Ahmadabad, India

14 Februari 2010 - 11 April 2010

Scriptie onderzoek in Yogyakarta, Indonesie

01 September 2008 - 28 Januari 2009

Exchange in Gandía

Landen bezocht: